
Black Angus Steak
4.0
Worth the detour
Erg leuke dag gehad met de jongens van BUNK @KRK_Kstouthart @StijnSnack @IvarSnack @bramplatier @RickSnack. Wel jammer dat @TomSnack er niet bij was :P. Een goede en lekkere steak, portie was ietsjes klein, echter was de prijs wel wat fors. Wel een leuke locatie in hartje Tilburg.
0 comments
