4.0
Taste 5 • Value 2.5 • Portion 3.5 • Service 5
Goede kip, lekker mals, de pindasaus erg lekker. Dat is wat wij vandaag met de mensen van Bunk met z'n allen gegeten hebben. Heel restaurant is erg lekker
0 comments
Loading comments...